środa, 17 lutego 2016

( Autor zdjęcia: Loschmi. Źródło: https://pixabay.com/pl/graffiti-kierowca-wy%C5%9Bcigowy-twarz-429321/)

Po 3 latach oczekiwania nareszcie nadszedł ten wymarzony dzień....od dzisiaj mam swój malutki, ale piękniutki samochodzik <3. Moje serce przepełnia radość i euforia. Gdy go wczoraj ujrzałam od razu wiedziałam, że to jest moje malutkie baby. :D Zawsze się śmiałam, jak mój znajomy mówił, że gdy będę miała swój samochód, to na pewno nadam mu imię, będę go upiększać itd....Hmmm chyba kolejny raz miał rację. ^^
Wszystkim życzę SZEROKIEJ DROGI. :D

8 komentarzy:

  1. Witam. Dziękuję za zajrzenie na mojego bloga.
    Małe samochody są najlepsze! Sama jestem posiadaczką takowego i nie wymieniłabym go na inny. Wszędzie wjedzie, ma to, co trzeba, jest wygodny. Wadą może być jedynie mały bagażnik i to, że nie ma drzwi od strony pasażerów siedzących na tyle. Ale przecież ja siedzę za kierownicą, więc tak jakby mnie to nie dotyczy.
    Szerokiej drogi ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. :) Mój akurat ma drzwi od strony pasażerów, a co do bagażnika, to rzeczywiście za dużo się nie zmieści, ale tragedii nie ma. Lepsze to niż nic. :D
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. Gratulacje :) I szerokiej drogi :) Ja jestem wysoka więc małe auto jest dla mnie mniej wygodne ... ale każdy ma to co lubi nie ważne czy małe , czy duże ważne , że się fajnie jeździ i sprawia nam frajdę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja też jestem wysoka ( 1,80 ). Na początku myślałam, że do mojego Fiata Pandy się nie zmieszczę, albo że walnę głową o sufit, ale o dziwo nic się takiego nie stało. Pasuję do niego idealnie.
      Miłego dnia! :)

      Usuń
  3. eh ta radość z posiadania czterech kółek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się mieszka na wiosce, z której trudno się wydostać, to uwierz mi posiadanie samochodu, to wielka, wielka radość. :D
      Miłego dnia! Zaraz zajrzę na Twojego bloga. ;)

      Usuń
  4. Gratuluję - a jakie imię mu dałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tata miał kiedyś Poloneza, którego nazwałam Poldek. Ja kupiłam Fiata Pandę, więc będzie Pandzia. :D

      Usuń