piątek, 12 lutego 2016



Huhu wszystkim :)
Nie wiem jak Wy, ale ja wczoraj w ogóle nie mogłam zasnąć i wyglądałam mniej więcej tak, jak na powyższym zdjęciu. Zastanawiając się co zrobić, żeby wreszcie przyszedł wymarzony sen wpadłam na genialny ( tak wtedy mi się wydawało ) pomysł i zaczęłam buszować po rozmaitych blogach. Mimo młodego wieku, muszę przyznać, że jestem zacofana. ^^ Nie miałam pojęcia, iż istnieją blogi (poradniki) na temat wybierania tematu na bloga! Dopiero wczoraj uświadomiłam sobie,że z popularnością mojej strony oj raczej będzie marnie, bo jak pokazują statystyki w modzie są blogi o diecie, modzie, finansach...a najlepsze, że na takich stronach można również zarobić!
Po przeczytaniu kilku blogów (poradników) musiałam aż wstać z łóżka i pójść po czekoladę, co wcale mi nie pomogło,a tylko roznieciło piekło w moim przełyku. :(
Jadłam i myślałam...Kamilala ekspert od diety...nieeeee. Nigdy w życiu nie korzystałam z diet i raczej nie będę tego próbować. Gotować też nie potrafię, jedynie klopsik,kotlecik,ziemniaczek.
Kamilala ekspert od mody....tutaj znów pojawiła się odpowiedź negatywna, bo jak ekspertem modowym może być osoba, która wyciąga pierwszą lepszą rzecz z szafy i zakłada ją na siebie...
Kamilala ekspert od finansów....hmmm no od oszczędzania może i tak, ale też odpada...


Jednym słowem DUPA  -.-

W tym momencie (tak jak to w bajkach bywa) na lewym moim ramieniu pojawił się diabełek, a na prawym aniołek. Diabeł mówił mi: "No i na co się łudziłaś. Myślałaś, że pisząc takie pitu pitu kogoś zainteresujesz? Vergiss es." Za to Anioł: "Pisz dla siebie, przecież sprawia ci to przyjemność, czyż nie ? Zależy ci, aż ta bardzo na sławie w internecie? Głowa do góry!".

No właśnie, czy do pisania bloga należy naprawdę się przygotować z zeszytem w ręce i wszystko analizować? Czy należy sprawdzać, które tematy mają wysoką statystkę popularności? Czy warto pisać o czymś tylko i wyłącznie z myślą o zarobku ? Nie warto być po prostu sobą ?

Ja pozostanę sobą......

A Wy ?

Wszystkie zdjęcie umieszczone w poście są autorstwa Alexas_Fotos https://pixabay.com/pl/users/Alexas_Fotos-686414/.


7 komentarzy:

  1. BĄDŹ SOBĄ !!! :) Pisz swoje i nie przejmuj się publiką :)
    Z czasem Cię znajdą ci , których zainteresuje to o czym piszesz. Odwiedzaj też inne blogi komentuj wtedy dasz się też trochę poznać i ludzie i tą drogą zaczną do Ciebie przychodzić ... początki zwykle są takie jak widzisz ,każdy kiedyś zaczynając doznawał podobnych uczuć :) Nie mniej najważniejsze jest by to pisanie i tworzenie bloga sprawiało frajdę przede wszystkim Tobie . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja też wolę pozostać sobą, mało tego, dziś mogę powiedzieć, że to się opłaca :) Bo nie piszę ani o modzie, ani o dietach, ani o finansach, a czytelników mam dużo i na dodatek robię to, co lubię :) można? można! :D
    Fajny wpis.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chrzanić system, bądź soba ;). Kartka, dlugopis i planowanie? Tylko na zasadzie robienia listy rzeczy których i tak nie zrobie. Jezeli za bardzo analizujemy i planujemy nasze życie, to może się okazać, że nie mieliśmy go czasu przeżyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogów o modzie, urodzie, finansach, dietach itp. jest mnóstwo. Postawiłaś na siebie i patrz, ktoś jednak tu zajrzał i przeczytał to, co napisałaś, więc osiągnęłaś sukces. Może nie zarabiasz na blogu, no ale cóż, chyba nie to było Twoim zamiarem?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Po Twoim komentarzu poczułam,że osiągnęłam swój mały sukces. :)

      Zarabianie na blogu nie było moim zamiarem. :)

      Usuń
  5. Ja również pozostanę sobą, czyli - pisarką (o ile można mnie tak nazwać) ^^
    Nie zmieniaj się! ;)

    http://link-do-mojej-glowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Wstawiłam Twojego bloga do Polecanych :)

      Usuń