sobota, 20 lutego 2016

( Autor grafiki: ArtsyBee. Źródło: https://pixabay.com/pl/dzi%C4%99kujemy-podzi%C4%99kowania-944086/)

Dzisiaj chciałabym podziękować wszystkim za cenne komentarze, które dostaję prawie każdego dnia. Dziękuję. :)

Po kilkunastu nieudanych próbach, w końcu udało mi się wstawić zakładkę POLECAM z hiperłączem ( brawa dla mnie! ), w której to umieszczam linki do wszystkich wartych uwagi blogów. Są to blogi, które regularnie czytam i jestem pod ich wielkim wrażeniem. Miłego blogowania i czytania. :)




4 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie za zaglądanie na mojego bloga i umieszczenie go w Poleconych. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak miło:-) dziękuję również i serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej i nawet ja się tam znalazłam :D Dziękuję bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też znalazłaś miejsce ? Dziękuje i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń