poniedziałek, 8 lutego 2016

(Autor zdjęcia: Kamilala. Tytuł: "Zamknijmy uczucie we wspomnieniach , by mieć dokąd wracać nocami."Lidia Jasińska)


Nie wiem, jak u Was, ale u mnie dzisiaj pogoda nie taka jak na powyższym zdjęciu. :) Jak pewnie większości z Nas od razu przyszło mi do głowy, że pogoda do du**, ale po włączeniu radia i przejrzeniu zdjęć z wakacji w Polsce stwierdziłam, iż spróbuję zmienić myślenie. Macie jakieś ulubione utwory muzyczne, które poprawiają wam humor w ciemny, deszczowy dzień ? ;) Nie jestem fanką szlagierów, disco - polo, ale dzisiaj dobry humor przyniósł mi utwór Andreas Gabalier -  I sing ein Liad für Di.

Czekam na Wasze wrażenia po przesłuchaniu utworu i Wasze propozycje umilaczy. :)



3 komentarze:

  1. U mnie dziś był piękny ciepły, słoneczny dzień ... Twój Andreas to taki austriacki disco-polowy piosenkarz , ale czasem i taka muzyka jest potrzebna by poprawić sobie nastrój :) Życzę pogody ducha i dużo słońca na Twoim niebie :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Myślę, że najbardziej poprawia mi nastrój film, a nie muzyka. Jeszcze nie znalazłam utworu, który działałby na mnie tak inspirująco jak np. "Legalna blondynka". Wiele osób stwierdzi, że to przecież głupia komedia, ale ja w tym znajduję inspirację do działania. Ten film po prostu motywuje.

    OdpowiedzUsuń