niedziela, 7 lutego 2016

(Autor zdjęcia: KamilalaTytuł: "Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać." Andrzej Sapkowski)


No to zaczynam! 
Do pisania bloga zabierałam się kilka...kilkanaście razy, ale zawsze z marnym skutkiem. Zawsze znalazł się powód, dla którego rezygnowałam...a to nie wiedziałam o czym mam pisać, a to nie było komentarzy, a to nie wiedziałam jak ja mam zmienić ten chol**** szablon ( tego akurat do tej pory nie potrafię, ale już się tak tym nie przejmuję).Jak wiadomo, Polak zawsze znajdzie powód do marudzenia, czyż nie ? ;)
Pewnie Czytelniku myślisz: "To po co znów zaczynasz pisać, jak i tak zaraz Ci się znudzi? Kolejny blog na kilka dni.". Zaczęłam po raz nasty, dlatego iż moje życie zmieniło się diametralnie, a co za tym idzie również moje myślenie. Raczej nie powiem, że dojrzałam do pisania...bo tak naprawdę nie wiem co to znaczy dojrzeć. Zmieniłam punkt widzenia, ponieważ zmienił mi się punkt siedzenia. 
Blog nie będzie blogiem tematycznym, ponieważ nie mam w swoim życiu jakieś cudownej pasji czy hobby....może i jestem trochę nudna, ale dobrze mi z tym.
Strona ta będzie o wszystkim co przyniesie nowy dzień. O tym co mnie inspiruje, co lubię, co przeżyłam itp.
Jak już wcześniej wspomniałam, nie jestem ekspertem od html, więc nie mogę sobie poradzić ze zmianą wyglądu bloga, ale mam nadzieję,że nie będzie to nikogo odstraszać. 
Miłej niedzieli!
Kamilala



1 komentarz:

  1. jeśli o mnie chodzi wygląd jest ok. Jestem pewna , że z czasem odkryjesz inne opcje i możliwości swojego bloga :) Nie zrażaj się i pisz . Obiecuję zaglądać by dowiedzieć się jak Ci idzie i co u Ciebie ... pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń