wtorek, 9 lutego 2016

(Autor zdjęcia: cocoparisienne. Źródło: https://pixabay.com/pl/krokus-kwiaty-kwiat-ro%C5%9Blin-flory-1166859/)

Na początku chciałabym podziękować Ferdydurce za pierwsze komentarze na moim blogu, które dodały mi motywacji do dalszego pisania. Te kwiatki są dla Ciebie. :)
Wszystkich zachęcam do odwiedzania jej bloga : http://kogelmogel.blogujacy.pl/

*********************************************************************************

( Autor zdjęcia: VinnyCiro. Żródło: https://pixabay.com/pl/maska-sztuka-kolor-wenecki-w%C5%82oski-774079/)

No i mamy Ostatki, zwane w Polsce jak i w Niemczech słynnym "śledzikiem". :)
W mojej wiosce w Niemczech już od kilku dni chodzą pochody ludzi przebranych za kogo/za co tylko można sobie wyobrazić. Na początku było to dla mnie coś nowego i przyznam się bez bicia,że dziwnego. Teraz będę musiała się wytłumaczyć, dlaczego dziwnego...a no bo przebranie za ciasteczko, beczkę piwa, kiełbasę...ciekawe jakie mają przesłanie " zjedz mnie, jestem taki smaczny" ? :D.Teraz już jestem innego zdania i twierdzę, że luz blues niech się bawią. :D W tym roku karnawał zakończyłam imprezą Weiberfassend. Jest to Party dla kobiet, które zawsze odbywa się w tłusty czwartek. Niestety w tym roku przyszło bardzo mało kobiet, a za to dużo "samotnych" starszych mężczyzn. ^^ Wiele moich znajomych tłumaczy małą frekwencję kobiet obecną sytuacją, każdy wie jaką. Nie chce pisać na moim blogu o polityce i uchodźcach, bo już jestem zmęczona tym tematem psychicznie... Hitem Weiberfassend była piosenka ( puszczana aż 5 razy!) Ireen Sheer - Heut' Abend hab' ich Kopfweh....no przyznam, że po 5. razie wysłuchiwania tej samej piosenki prawie dostałam Kopfweh hehe!

A Wy, jak świętujecie w karnawale ? :)

1 komentarz:

  1. Mój tegoroczny karnawał przebiegł niezauważenie , ale przynajmniej w ostatnią sobotę karnawału poszalałam na parkiecie w dyskotekowych rytmach i zaraz mi lżej ... :)

    Dziękuję za piękne krokusy i dobre słowo ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń