poniedziałek, 4 lipca 2016

(Auto zdjęcia: ulleo. "Dostosuj się do tempa natury: jej sekretem jest cierpliwość.")


Po bardzo długiej przerwie wracam na mojego bloga. Szczerze powiedziawszy trochę się za nim stęskniłam, jak i również za moimi czytelnikami ( chociaż nie wiem czy ich jeszcze mam). Od czasu kiedy opuściłam bloga dużo się działo w moim życiu. Dostałam pracę, którą straciłam w zeszłym miesiącu ( jestem chyba jedyną osobą, która była przeszczęśliwa dostając zwolnienie), zaczęłam się rozwijać ( w szerokim tego słowa znaczeniu), kupiłam sobie nowe łóżko ( które jest boskie i będę wszystkim polecać), u rodziców zamówiłam sobie polskie książki i filmy, za którymi tutaj tęsknie.

Słyszałam, że w Polsce lato pełną parą, a u mnie nie za bardzo :( Dlatego też musiałam wstawić jakże piękne zdjęcie pola, które daje mi niezwykłą energię. Jestem osobą, która uwielbia wieś pomimo alergii, przez którą mam straszny katar i ból głowy.

To tyle na dzisiaj. Jutro napiszę więcej. :)

Miłego poniedziałku!



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że wrociłaś:) i czekam na dalsze informacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwyraźniej ta praca nie była trafiona, skoro Cię ucieszyło zwolnienie ;D. Czasem człowiek zamiast się zwolnić, męczy się latami, powoli wypala, szkodzi sobie, bo z czegoś trzeba żyć. Weź, bądź mądry człowieku wtedy. Takie pola mam dookoła siebie i mimo że widok cieszy oko, to opryski i cały kurz, który z nich leci już taki przyjemny nie jest ;D. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń